Відповідно до річного плану методичної роботи на 2014/2015 навчальний рік, плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2014/2015 навчальний рік, плану-графіку відкритих уроків вчителів Залісецької ЗОШ І-ІІ ступенів на І семестр 2014/2015 н. р. у листопаді- грудні в школі проходили відкриті уроки у початкових класах. Вчителі початкових класів Діянчук Неоніла Іванівна, Матвеєва Лариса Віталіївна, Вітюк Тетяна Михайлівна, Рудько Олена Анатоліївна та вчитель англійської мови Григор’єва Валентина Іванівна дуже відповідально і професійно підійшли до підготовки і проведення такої форми методичної роботи. Уроки проведено з використанням ігрових, групових, інтерактивних методів навчання, ІКТ. На відкритих уроках панувала доброзичлива, творча атмосфера.
Урок «Я і Україна. Природознавство» у 4 класі, проведений Вітюк Т. М., супроводжувався мультимедійною презентацією. Четвертокласники на уроці засвоїли тему «Водойми України»
Учні третього класу на уроці української мови в ігровій формі вивчили правила написання апострофа після префіксів (Вчитель Матвеєва Л. В.)
У 2 класі на відкритому уроці української мови, вчителька Діянчук Н. І. пояснювала учням написання великої букви у власних назвах, використовуючи інтерактивні методи навчання.
На уроці англійської мови (вчитель Григор’єва В. І.) третьокласники вивчили нову лексику по темі «Моя сім’я» і мали змогу розповісти своїм однокласникам і гостям про членів своєї родини.
Завершився цикл відкритих уроків уроком у 1 класі (вчитель Рудько О. А.). Для першокласників це був особливий день, адже вперше до них до класу завітало так багато гостей: вчителі, директор. Казкова гостя Снігуронька допомогла учням навчитися писати велику букву «Г» та за сумлінність і активність на уроці продемонструвала мультфільм «Ходить гарбуз по городу» і подарувала «казкові сніжинки».
Всі відкриті уроки в початкових класах пройшли дуже цікаво та на належному методичному рівні, показавши, що початківці Залісецької ЗОШ І- ІІ ступенів постійно працюють над вдосконаленням своїх професійних компетентностей.
|